Regulamin forum
Regulamin forum dyskusyjnego "DPGO"
I. Kto może być uczestnikiem e-Forum ?
Każdy, kto co najmniej raz wziął udział w spotkaniu Forum i wpisał się na listę, podając swoje imię, nazwisko oraz adres e-mail.
II. Jakie zasady obowiązują uczestników e-Forum?
Stając się uczestnikiem forum zobowiązujesz się do przestrzegania poniższych zasad:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Użytkownicy e-Forum występują na nim pod własnym imieniem i nazwiskiem.
- Swoje pytania i opinie formułuj precyzyjnie, podając jedynie niezbędne szczegóły
- Użytkownik e-Forum nie zamieszcza postów nic niewnoszących do dyskusji oraz postów będących wyłącznie powtórzeniem informacji podanych już w wątku przez innego uczestnika e-Forum.
- Komentarze zamieszczane na e-Forum nie prezentują oficjalnego stanowiska MŚ, NFOŚiGW ani innych instytucji reprezentowanych przez uczestników, a jedynie poglądy osób biorących udział w dyskusji.
- Użytkownicy będący pracownikami Ministerstwa Środowiska i NFOŚiGW mają szczególny obowiązek dbania o dobre imię i wizerunek swoich instytucji.
- Komentarze zbyt mocno odbiegające od tematu, obelżywe lub w inny sposób naruszające dobre obyczaje i przyjęte standardy będą usuwane przez moderatora.
- Użytkownicy e-Forum nagminnie łamiący jego zasady i ignorujący upomnienia moderatorów i administratorów powinni liczyć się z zablokowaniem dostępu.
- Jednorazowe przewinienia uznane przez któregoś z administratorów/ moderatorów za ciężkie mogą zaowocować powyższym bez uprzedniego upomnienia.
- W uzasadnionych przypadkach związanych z nieprzestrzeganiem zasad e-Forum moderator ma prawo zablokowania dostępu użytkownikowi i usunięcia jego komentarzy. Zablokowanie dostępu do e-Forum (zwane banem) może mieć następujący charakter:
- czasowy określony - konto użytkownika zostanie zablokowane na czas określony przez administratora w momencie zablokowania. Po upływie tego czasu konto zostanie odblokowane.
- na czas nieokreślony.
- Rejestrując się na forum uczestnik akceptuje powyższe warunki i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
III. Kilka praktycznych zasad dotyczących pisania na e-Forum
- Zakładając nowy wątek pamiętaj, że tytuł musi jednoznacznie i jak najdokładniej odpowiadać charakterowi naszego e-Forum.
- Zakładając nowy wątek pamiętaj żeby umieścić go we właściwym miejscu e-Forum.
- W treści postu opisz – jak najdokładniej – czego on dotyczy.
- Używaj znaków interpunkcyjnych, aby pomagający nie musiał się domyślać, o co Ci chodzi.
- Nadużywanie wielkich liter, kolorów itp. w treści postu może wiązać się z ostrzeżeniem lub usunięciem postu. Wielkie litery, kolory, podkreślenia mają jedynie wzmocnić najistotniejsze fragmenty wypowiedzi, a nie całą wypowiedź.
- Jeśli cytujesz czyjąś wypowiedź, tnij cytaty. Cytuj tylko te fragmenty wypowiedzi, na które odpowiadasz.
- Nie cytuj wypowiedzi, zwłaszcza całości, jeśli odpowiadasz bezpośrednio po niej.
- Jeśli uważasz, że czyjś post łamie regulamin lub jest niewłaściwy z innych powodów możesz zgłosić to moderatorowi.
- Nie wyciągaj wątków sprzed paru miesięcy tylko po to, aby dodać jedną, niewnoszącą nic do tematu wypowiedź.
- Nie dopisuj odpowiedzi, które nie wnoszą nic nowego do dyskusji, są powieleniem lub wyrażeniem poparcia dla poprzednich postów.
- Nie zakładaj kilkukrotnie wątków na ten sam temat. Kontynuuj wątek już rozpoczęty.
- Nie reklamuj swoich usług lub produktów na e-Forum.
Moderatorem e-Forum i administratorem danych osobowych zarejestrowanych użytkowników jest Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej z siedzibą w Warszawie przy ul. Konstruktorskiej 3A. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu umożliwienia świadczenia usług na forum dyskusyjnym, zgodnie z treścią ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, z późn. zm.) i nie będą udostępniane innym podmiotom. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu i poprawiania treści swoich danych. Ich podanie jest dobrowolne, ale niezbędne do aktywnego uczestnictwa tj. zamieszczania nowych treści na e-Forum.
W razie problemów lub wątpliwości - prosimy o kontakt z moderatorami forum pod adresem: moderator@odpady-dobre-praktyki.pl
Powyższe zasady nie mają na celu ograniczania wolności wypowiedzi i wyrażania poglądów, a jedynie mają umożliwić prowadzenie dyskusji na odpowiednim poziomie merytorycznym i zgodnie z ogólnie przyjętymi normami dobrego wychowania.
Administracja e-Forum nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane na forum przez użytkowników.